Kaedah Al-Huffaz dalam TV3 hari ni

Taksat sebelum pi sembahyang Jumaat aku buka TV3. Ada rakaman ustaz Hj Mohd Shafie dok ajar hafal al-quran. Aku rasa rancangan ni ada setiaphari Jumaat semperna bulan puasa ni sebab dulu dia ada bagitau yang dia buat program untuk siaran TV3.

Terubat rindu aku. Dah lama tak jumpa dia. Sebelum ni kalau teringat atau momentum slow aku akan buka vcd dia “Jejak Hafiz” tapi player aku dah rosak. Antara intipati kuliah hari ni…

Allah membenarkan syaitan menggangu manusia kecuali yang ikhlas kepadaNya. Macam mana nak mai IKHLAS ni?

Ikhlas ni di lempahkan oleh Allah ke dalam hati manusia. Pernahkah kima mohon dari Allah untuk  memberi kepada kita  Ihklas  dalam beribadat?

Ya Allah kurniakanlah keikhlasan dalam hati ku dalam mengerjakan ibadat kepada mu, Amin

Leave a Reply

