Update Lepas Raya

Salam semua,

Dah lama tak update blog ni. Sorry la sibuk sikit dengan uncle eBay. Sekarang baru free sikit masa selepas uncle suspend akaun aku 30 hari kerana ketegaq tak dengar kata. Dok buat listing barang trademark dan uncle zippo asyik dok complain saja.

Masa ni aku guna untuk review balik strategi eBay secara khusus dan biz internet secara amnya. Aku baru dapat satu supplier baru dari US. Harap yang ni proses delivery akan cepat dan customer akan lebih gumbira. So far yang dari China pun okey. Aku dah letak proses delivery up-to 18 business days dalam listing jadi tak dak complain lagi untuk barang tak sampai.

Nak kongsi tips sikit. Masa yang paling sesuai untuk listing eBay tamat dalam pukul 6-9pm hari Ahad. Waktu ni aku memang dapat banyak sale. Waktu listing eBay guna standard PDT. USA masa dia ada 3 kategori

  • EDT
  • CDT
  • MDT

Jadi sesuaikan listing anda dengan masa-masa ni. Chow dulu….

Leave a Reply

